15 de mayo de 2012

CONSTRUCCIÓN DE ESCUELA INFANTIL /
CONSTRUCIÓN DUNHA ESCOLA INFANTIL

Proyecto / Proxecto: Construcción de escuela infantil / Construcción dunha escola infantil
Lugar: Bertamiráns-Ames (A Coruña)
Fecha de proyecto / Data do proxecto: noviembre 1998/ novembro 1998
Fecha de las obras / Data das obras: 1999





La guardería la constituye un único edificio que alberga todas las dependencias.
El edificio esta resuelto en una única planta y se conforma en torno a un espacio central polivalente. A este espacio abren el resto de los locales de la guardería.
Este espacio es el que genera el volumen de mayor altura. Después y adosado a este se encuentra la crujía de las aulas, con cuatro aulas a un mismo nivel y otra, la de bebes, con un pequeño retranqueo y colocada de topo del  espacio central, por su diferente uso. El otro volumen lo forma la crujía de servicio, donde se encuentran los demás usos: administración y profesorado, cocina-comedor, y las instalaciones del edificio.
El acceso se produce a través de un vestíbulo totalmente acristalado que penetra directamente en el espacio central. Desde este vestíbulo se accede al espacio central  y por una puerta secundaria a la crujía de servicios y al cuarto de aparcara las sillas de sillas.
Desde este espacio se accede a cada una de las aulas con la que existe una comunicación física de acceso y ora visual a través de una gran ventana, y directamente a la crujía de servicios y al comedor. Este espacio tiene una salida posterior al futuro patio trasero.
El espacio central esta iluminado a través de los dos accesos acristalados y de una línea de ventanas sobre la crujía de aulas orientada al sur y protegida con lamas de madera.
Las aulas son espacios pareados, y unidos por los aseos de los niños que dan servicio a dos aulas cada uno. Tienen salida directa al patio a través de un gran ventanal orientado al sur y protegido por un voladizo.
El ala de servicio se distribuye a través de un pasillo que corre paralelo al espacio central comunicado visualmente con este a través de una cristalera corrida. A este pasillo dan todas las dependencias de servicio. Como tope de este pasillo esta el conjunto cocina-comedor que ocupa todo el ancho.  Existe una entrada de servicio al edificio. A través de esta ala, que conecta con el pasillo que la distribuye.
El edificio tiene unas superficie total de 830 m2

A Escola infantil constitúe un único edificio que alberga todas as dependencias.
O edificio esta resolto nunha única planta e confórmase en torno a un espazo central polivalente. A este espazo abren o resto dos locais da escola.
Este espazo é o que xera o volume de maior altura. Despois e pegado a este atópase a cruxia das aulas, con catro aulas a un mesmo nivel e outra, a de bebes, cun pequeno recuado e colocada de tope do espazo central, polo seu diferente uso. O outro volume fórmao a cruxía de servizo, onde se atopan os demais usos: administración e profesorado, cociña-comedor, e as instalacións do edificio.
O acceso prodúcese a través dun vestíbulo totalmente acristalado que penetra directamente no espazo central. Dende este vestíbulo accédese ao espazo central e por unha porta secundaria á cruxía de servizos e ao cuarto de aparcas as cadeiras.
Dende este espazo accédese a cada unha das aulas coa que existe unha comunicación física de acceso e outra visual a través dunha gran ventá, e directamente á cruxía de servizos e ao comedor. Este espazo ten unha saída posterior ao futuro patio traseiro.
O espazo central esta iluminado a través dos dous accesos acritalados e dunha liña de ventás sobre a cruxía de aulas orientada ao sur e protexida con lamas de madeira.
As aulas son espazos pareados, e unidos polos aseos dos nenos que dan servizo a dúas aulas cada un. Teñen saída directa ao patio a través dun gran ventanal orientado ao sur e protexido por un voo.
A zona de servizo distribúese a través dun corredor que corre paralelo ao espazo central comunicado visualmente con este a través dunha cristaleira corrida. A este corredor dan todas as dependencias de servizo. Como tope deste corredor esta o conxunto cociña-comedor que ocupa todo o ancho. Existe unha entrada de servizo ao edificio. A través desta á, que conecta co corredor que a distribúe.
O edificio ten unhas superficie total de 830 m2











No hay comentarios:

Publicar un comentario